De zomereditie van 2020 mocht helaas niet doorgaan en nu dreigde ook de wintereditie van de Inspiratiedag in het water te vallen. Maar niet getreurd…… De inspiratiedag op zaterdag 7 november gaat door. Online! Gewoon thuis op je computer of tablet. Onze collega’s Judith en Lieneke halen alles uit de kast om er een hele interessante, inspirerende en verrassende dag van te maken. Geef je snel op via [email protected]

Wat gaan we doen?

Tijdens deze dag ontwikkel je jezelf als ondernemer, als zorgverlener en als mens! Een dag waarop je echt áán je eigen onderneming werkt in plaats van ín je onderneming. Een dag waarop verbinden, inspireren en verrassen centraal staan. Het thema is “Focus op jezelf en focus op je ideale klant” De workshops worden verzorgd door 2 hele leuke trainers; Jiska Clevering-Hartsuiker van Sterrig en Marjan van de Bult van de Gelukfabriek

Praktische informatie

  • Datum: zaterdag 7 november 2020
  • Tijdstip: 9.30 – 16.30 uur
  • Locatie: thuis 🙂
  • Voor wie: zorgondernemers of zzp’ers in de (geestelijke) zorg, het onderwijs en welzijn 
  • Prijs: 85 euro voor aangesloten zorgondernemers en 95 euro voor niet-aangesloten zorgondernemers exclusief btw. 
  • Aanmelden: stuur een e-mail naar [email protected]

Marjan van de Bult van De Gelukfabriek:

Ik ben Marjan van de Bult. Dankbare moeder, ervaren ondernemer en Business Booster sinds 2014. Ik hou van kloppende plaatjes en ik hou van groei. Ik ben een mensenmens. Ik zie en snap de dynamiek waar wij mensen en (startende) ondernemers mee moeten werken. In die dynamiek, zie ik waar iemand goed in is. Ik zie de grotere lijnen en de lange termijn koers. Waarbij we genieten van de geluksmomenten op de weg daar naartoe. Ik hou van persoonlijke aandacht en geloof niet in enkel online ondernemen. Ik hou ervan om van betekenis te zijn. Om dingen praktisch, concreet en begrijpelijk te maken. Zodat jij écht kan en gaat bewegen. 

Als ondernemer kunnen we natuurlijk niet zonder klanten. Maar hoe zorg jij ervoor dat klanten je vinden en dat deze klanten ook echt bij je passen? Maak kennis met Yentl. Yentl is mijn favoriete klant, visueel gemaakt op een levensgrote klant die letterlijk bij mij naast mijn bureau staat. Al haar angsten, dromen, waarden en gedachten staan op Yentl. Daardoor weet ik precies wat zij belangrijk vindt, waar ze mee bezig is en hoe ik me via social media op haar kan richten. Doordat ik zo helder heb wat zij belangrijk vindt, herkent ze zichzelf in mijn communicatie en voelt ze zich aangesproken tot mijn verhaal. 

Dit kan jij ook neerzetten. In deze masterclass over de ideale klant gaan we samen aan de slag. Aan de hand van doelgroep bepaling kan jij haarscherp neerzetten wat zij belangrijk vinden en hoe jij ze het beste kan bereiken. 

Aan het eind van de workshop heb jij een beeld van jouw ideale klant en weet je hoe je dit verder vorm kunt geven, zodat jij onder andere leert hoe jij er achter komt welke posts op social media ze interessant gaan vinden.

Jiska Clevering-Hartsuiker van Sterrig:

Dagelijks komt er een ontzettende berg aan informatie op ons af. Ons brein verwerkt dit allemaal. Tijdens ons werk hebben we focus nodig. Hoe houden we ons brein dan scherp tijdens het verwerken van al die informatie. Vaak wordt er gesproken van een teveel aan prikkels waardoor we afgeleid zijn. Het te weinig aan prikkels kan net zo funest zijn voor je focus. Het verwerken van de informatie die we krijgen doen we niet altijd even slim. Waardoor onze hersenen wel hard werken én tegelijk zijn we zelf niet productief. Laten we het hebben over focus in je werk! Is natuurlijk ook toe te passen in je dagelijkse leven. Hoe fijn zou het zijn voor al die anderen die moeite hebben met concentreren. Misschien denk je nu, dat heb ik niet, dan nog denk ik dat het slimmer gebruiken van je brein je een ander gevoel geeft aan het einde van de dag.